Tabudöntő integrált kampány a Café Communications és a FleishmanHillard Café csapatától
Dátum: 2020-12-08Ősz elején indult az AVON mellrákkal kapcsolatos országos figyelemfelhívó kampánya
TovábbŐsz elején indult az AVON mellrákkal kapcsolatos országos figyelemfelhívó kampánya
TovábbFőleg az állami reklámköltésnek – ami 2019-ben 10 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban – köszönhetően a ...
TovábbOlyan időket élünk, amikor a legnagyobb közhelyek is igazzá válnak. A „rohamos tempóban változó világ” most tényleg sebességbe ...
TovábbAz Aviko médiakommunikációjának tervezésére és vásárlására kérte fel az ügynökséget. „Nagyon örülünk az Aviko megbízásának, hiszen a márka ...
TovábbA világszinten piacvezető tetőablak gyártó „nyitott” a Café Communications-szel való együttműködésre. A tenderfeladat egy őszi vásárlásösztönző kampány kitalálása ...
TovábbKampánycél: Mindannyiunknak vannak kisebb vagy nagyobb, hosszabb vagy rövidebb távra szóló céljai, amelyeket szeretnénk elérni. Ezek a ...
TovábbElstartolt az OTP Bank lakásmegoldások kampánya, amelyet a Café Communications csapata készített. TVC mellett Out-of-Home, fióki és ...
TovábbA műsorok nézettségét tekintve – duplikáció nélkül – a szokásos nyári képet kaptuk, bár tudjuk, hogy nem ...
TovábbA családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a PICK új, augusztusi filmje, amelyet a Café Communications készített.
TovábbAz OTP Junior új, 2020-as kampányát a Café készítette egy ismert influencer és sok fiatal bevonásával. A kampányban ...
Tovább© 2018 Copyright Coffein Café Csoport